top of page

Polityka Wysyłki

Polityka Wysyłki

1. Realizacja ZamówieÅ„

  • Wszystkie zamówienia sÄ… realizowane w ciÄ…gu 30 dni roboczych od potwierdzenia pÅ‚atnoÅ›ci.

  • Zamówienia zÅ‚ożone w weekendy lub dni Å›wiÄ…teczne bÄ™dÄ… przetwarzane w najbliższy dzieÅ„ roboczy.

  • W przypadku opóźnieÅ„ spowodowanych dużym popytem lub ograniczonÄ… dostÄ™pnoÅ›ciÄ… towaru, klient zostanie niezwÅ‚ocznie poinformowany.

2. Metody Wysyłki i Czas Dostawy

Oferujemy różne opcje wysyÅ‚ki, aby dopasować siÄ™ do Twoich potrzeb:

  • Standardowa wysyÅ‚ka: przewidywany czas dostawy do 30 dni roboczych.

  • Ekspresowa wysyÅ‚ka: przewidywany czas dostawy do 14 dni roboczych.

  • WysyÅ‚ka miÄ™dzynarodowa: dostÄ™pna dla wybranych lokalizacji, czas dostawy zależy od kraju docelowego.

Uwaga: Podane czasy dostawy sÄ… orientacyjne i mogÄ… ulec zmianie z powodu czynników zewnÄ™trznych, takich jak odprawa celna czy opóźnienia przewoźnika.

3. Koszty Wysyłki

  • Koszty wysyÅ‚ki sÄ… obliczane na podstawie wagi, rozmiaru, miejsca docelowego oraz wybranej metody wysyÅ‚ki.

  • Ostateczna opÅ‚ata za wysyÅ‚kÄ™ zostanie wyÅ›wietlona podczas realizacji zamówienia.

  • Promocje dotyczÄ…ce darmowej wysyÅ‚ki (jeÅ›li dostÄ™pne) bÄ™dÄ… wyraźnie oznaczone na naszej stronie.

4. Åšledzenie Zamówienia

  • Po wysÅ‚aniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem Å›ledzenia i informacjami o przewoźniku.

  • Status przesyÅ‚ki można Å›ledzić za pomocÄ… dostarczonego linku Å›ledzenia.

5. Wysyłka Międzynarodowa

  • WysyÅ‚amy zamówienia do wybranych krajów na caÅ‚ym Å›wiecie.

  • Klienci miÄ™dzynarodowi sÄ… odpowiedzialni za wszelkie opÅ‚aty celne, podatki i cÅ‚a obowiÄ…zujÄ…ce w kraju docelowym.

  • Czas dostawy przesyÅ‚ek miÄ™dzynarodowych może siÄ™ różnić ze wzglÄ™du na procedury odprawy celnej.

6. Ograniczenia Wysyłki

  • Niektóre produkty mogÄ… podlegać ograniczeniom wysyÅ‚kowym ze wzglÄ™du na regulacje prawne obowiÄ…zujÄ…ce w danym regionie.

7. Uszkodzone lub Zagubione Przesyłki

  • W przypadku uszkodzonej przesyÅ‚ki skontaktuj siÄ™ z nami w ciÄ…gu 7 dni od dostawy, dołączajÄ…c zdjÄ™cia uszkodzonego produktu i opakowania.

  • JeÅ›li Twoja paczka zaginie w transporcie, skontaktuj siÄ™ z nami, abyÅ›my mogli przeprowadzić dochodzenie i pomóc w organizacji wymiany lub zwrotu pieniÄ™dzy.

8. Zwrot Wysyłki

  • W przypadku zwrotów klient ponosi koszty wysyÅ‚ki zwrotnej, chyba że zwrot wynika z błędu firmy (np. uszkodzony lub nieprawidÅ‚owy produkt).

  • SzczegóÅ‚owe informacje na temat zwrotów znajdziesz w naszej Polityce Zwrotów i Refundacji.

Sklep

Kup Części
Koła i Felgi
Silnik
Części Karoserii
Akcesoria
Hurt

Firma

O nas
Opinie
Strefa Premium
FAQ

Kontakt

Vimaco Sp. z o.o.

Francuska 105

21-500 Biala Podlaska

Tel/fax: + 48 83 307 00 37

info@vimaco.pl

Obserwuj nas

Facebook

Instagram

Youtube

Twitter

Regulamin

Polityka Prywatności

​

Polityka dostaw

Polityka Zwrotów

Polityka Plików Cookie

Metody płatności

MasterCard
China Union Pay
Diners
American Express
Odkryj
Visa

© 2025 By Vimaco.

bottom of page