top of page

Polityka Zwrotów

Polityka Zwrotów

1. PrzeglÄ…d

W Vimaco satysfakcja klienta jest naszym najwyższym priorytetem. JeÅ›li nie jesteÅ› w peÅ‚ni zadowolony z zakupu, oferujemy jasny i przejrzysty proces zwrotów i refundacji. Prosimy o zapoznanie siÄ™ z poniższÄ… politykÄ…, aby dowiedzieć siÄ™, jak przebiega procedura zwrotów i zwrotu Å›rodków.

2. Kwalifikowalność do zwrotów i refundacji

Produkty można zwrócić w ciÄ…gu 14 dni od daty dostawy.

Aby zwrot został zaakceptowany, produkt musi być:

  • Nieużywany, niezainstalowany i w oryginalnym stanie.

  • W oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi częściami, instrukcjami i akcesoriami.

  • Z dołączonym dowodem zakupu (faktura lub paragon).

3. Produkty bezzwrotne

Zwrotom nie podlegajÄ…:

  • Produkty wykonane na zamówienie lub sprowadzone na specjalne zamówienie.

  • Elementy elektryczne po otwarciu lub instalacji.

  • Produkty uszkodzone z powodu niewÅ‚aÅ›ciwego użytkowania, błędnej instalacji lub czynników zewnÄ™trznych.

  • Produkty z wyprzedaży koÅ„cowej lub oznaczone jako „ostatnia szansa” (jeÅ›li dotyczy).

4. Uszkodzone lub wadliwe produkty

Jeśli otrzymasz uszkodzony lub wadliwy produkt, skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni od dostawy.

  • PrzeÅ›lij szczegóÅ‚owe zdjÄ™cia produktu i opakowania w celu inspekcji.

  • Oferujemy wymianÄ™, naprawÄ™ lub peÅ‚ny zwrot pieniÄ™dzy w zależnoÅ›ci od sytuacji.

5. Proces zwrotu

  • Kontakt: WyÅ›lij e-mail na info@vimaco.pl lub zadzwoÅ„ pod numer +48 83 307 00 37, aby uzyskać autoryzacjÄ™ zwrotu.

  • Akceptacja: Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz instrukcje dotyczÄ…ce odesÅ‚ania produktu.

  • WysyÅ‚ka: Klient ponosi koszty wysyÅ‚ki zwrotnej, chyba że zwrot jest wynikiem naszego błędu (np. wysÅ‚any niewÅ‚aÅ›ciwy lub wadliwy produkt).

  • Inspekcja i zwrot Å›rodków: Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu przeprowadzimy inspekcjÄ™ i dokonamy zwrotu Å›rodków w ciÄ…gu 7 dni roboczych.

6. Zwroty Å›rodków

  • Zwroty realizujemy przy użyciu oryginalnej metody pÅ‚atnoÅ›ci.

  • Koszty wysyÅ‚ki nie podlegajÄ… zwrotowi, chyba że zwrot wynika z naszego błędu.

  • Otrzymasz powiadomienie, gdy zwrot Å›rodków zostanie przetworzony.

7. Wymiany

JeÅ›li chcesz wymienić produkt na inny rozmiar lub model, postÄ™puj zgodnie z procesem zwrotu i zÅ‚óż nowe zamówienie na wybrany produkt.

8. Anulowanie zamówienia

  • Zamówienia można anulować przed ich przetworzeniem i wysyÅ‚kÄ….

  • JeÅ›li zamówienie zostaÅ‚o już wysÅ‚ane, obowiÄ…zuje standardowy proces zwrotu.

Sklep

Kup Części
Koła i Felgi
Silnik
Części Karoserii
Akcesoria
Hurt

Firma

O nas
Opinie
Strefa Premium
FAQ

Kontakt

Vimaco Sp. z o.o.

Francuska 105

21-500 Biala Podlaska

Tel/fax: + 48 83 307 00 37

info@vimaco.pl

Obserwuj nas

Facebook

Instagram

Youtube

Twitter

Regulamin

Polityka Prywatności

​

Polityka dostaw

Polityka Zwrotów

Polityka Plików Cookie

Metody płatności

MasterCard
China Union Pay
Diners
American Express
Odkryj
Visa

© 2025 By Vimaco.

bottom of page